QMS  Admin 
Random
Home / Latest / Browse / Random >0 / Top 150 / Bottom / Add Quote / Queue / QotW / Search / #
#322 (Image) [ Down (6) Up ] [Submitter: gordon-creAtive]

(BobingAbout) i dunno which 1 is worse... the fact i can't eat because of toothache, or shitting what looks like chocolate milkshake... atleast since i'm not eating much i arn't shitting that much
• DCoder has kicked BobingAbout (A tidal wave of chocolate milkshake sweeps you away... and we can't hear any more stories about your shit any more...)

Comment: On 'RenProj

#83 (Image) [ Down (-19) Up ] [Submitter: Fenring]

Minimi: DCoder, are u afrid or what?
Fenring: Here's a thought: shut up and go back into your hole.

In other words, no, he isn't.
Minimi: are u dcoder? he cant speak self, he dont need you a*s hole, by the way, who are u? a other nooooooob?
Whiteboy: No, he isn't. He's Fenring and he owns your a$$ by default. BY DEFAULT

Comment: I own by default. w00t :p

#103 (Image) [ Down (2) Up ] [Submitter: DCoder]

DCoder -: oh great... TibEd lovers in Lithuania, that's got to be the first time
Renegade: it also lowers you country's score significantly.
Renegade: Germany: Renegade, pd, Reaperrr, Matze
Renegade: Lithuania: DCoder, TibEd-lovers
DCoder -: oooh, now that's just mean
Renegade: look at it this way:
Renegade: if you wipe out the TibEd-crowd, 100% of your country's modding community is l33t.

Comment: I am unique, after all, not just another brick in the wall :D

#345 (Image) [ Down (5) Up ] [Submitter: DonutArnold]

[20:28] IcySon55 has joined #renproj
[20:28] <IcySon55> this better not disconnect me
[20:28] IcySon55 has left irc.gamernet.org (Quit: IcySon55)

Comment: It was funny for a while...

#238 (Image) [ Down (0) Up ] [Submitter: Renegade]

[22:56] *** qiidtj (lkeojfl@gamer-56666097.abhsia.telus.net) joined
[22:57] <Renegade> hi
[22:57] *** qiidtj (lkeojfl@gamer-56666097.abhsia.telus.net) left ()
[22:58] <Renegade> /whowas qiidtj
[22:58] qiidtj There was no such nickname
[22:58] qiidtj End of WHOWAS

Comment: <server> There is no spoon.

#74 (Image) [ Down (6) Up ] [Submitter: Particle]

Whiteboy says: well I can relate to it... I'm in New Zealand
Whiteboy says: Coming from the UK, it's like travelling back in time
Particle says: lol
Whiteboy says: yet there's a weird mix here
Whiteboy says: on one hand it's the 60's
Whiteboy says: on the other hand it's pretty high-tech
Particle says: at least you have lesbians
Whiteboy says: it's not my kinda place though
Whiteboy says: yeah
Whiteboy says: WE DO!
Whiteboy says: you just reminded me of why i like it here

Comment: Comparison of MY home town to WB's...

#353 (Image) [ Down (3) Up ] [Submitter: DCoder]

DCoder : http://www.youtube.com/watch?v=AAdku9YhSCI
Sir Modsalot : How the fuck?
Sir Modsalot : It bent the tips??
DCoder : sapphire coating
Sir Modsalot : Goddamn that's useful
DCoder : as a riot shield, maybe
Sir Modsalot : lol
DCoder : put eInk underneath and sell ad space!
DCoder : imagine, a thousand riot cops with shields, each shield playing the "Hi, I'm Mac!" ad
Sir Modsalot : XD
Sir Modsalot : Lemon party would be far more effective

Comment: youtube link is to a sapphire-coated LCD which deflects crossbow bolts

#95 (Image) [ Down (16) Up ] [Submitter: Whiteboy]

FK47: thats what they call the dominatrix, blackjack
FK47: hes black you see
FK47: the king of gay love
FK47: sorry im an idot
FK47: idot.
FK47: excellent.

Comment: Discussing how the educational system is like a pile of gay love, with blackjack.

#283 (Image) [ Down (12) Up ] [Submitter: DCoder]

<SomeGuy> Did you [VK] and Pd really have THAT big of a fight?
<Rattuskid> Yeah... Pd won't even put out anymore. V had to go out and get a blow-up doll for chrissakes.

Comment: http://www.ppmsite.com/forum/viewtopic.php?p=183741#183741

#632 (Image) [ Down (4) Up ] [Submitter: Renegade]

<DCoder1337> some of these cimizens are quite stubborn
<DCoder1337> I intentionally built a "slums" area, like the New York housing projects, expecting to have a supply of poorly-educated workers for the industry stuff
<DCoder1337> but since I built a metro line there, they are now going all the way across the city to get educated
<DCoder1337> and my industry is bitching about lack of workers

#237 (Image) [ Down (-5) Up ] [Submitter: DCoder]

DCoder: create a new file, name it like mail.php, put this code in it:
DaViD : A new file?

Comment: followed by a /block a minute later...

#431 (Image) [ Down (5) Up ] [Submitter: DCoder]

DCoder: hmm
DCoder: I think I just found a nice way to abuse YR
Kittah-Khan: ...
Kittah-Khan: don't abuse the handicapped

Comment: *rimshot*

#68 (Image) [ Down (11) Up ] [Submitter: DCoder]

Whiteboy: hmm, i need the opinion of an intelligent being
DCoder -: ask away
Whiteboy: ... do you know of anyone who fits that description?
Whiteboy: :P

Comment: Touche...

#527 (Image) [ Down (16) Up ] [Submitter: MT]

Guest: Fixing some small random YR bug is like installing turbo to a broken car

Comment: http://forums.renegadeprojects.com/showthread.php?tid=1295&pid=14187#pid14187

#236 (Image) [ Down (-2) Up ] [Submitter: DCoder]

<IcySon55> why does he even have a site?
<IcySon55> him needing a webpage is like the US needing more countries to invade.
<IcySon55> nobody wants it to happen!

Comment: a noob asks DCoder for HTML code > DCoder shows link to Icy > Icy mocks noob > DCoder laughs

#620 (Image) [ Down (8) Up ] [Submitter: Graion Dilach]

<Vassonx> They say
<Vassonx> Men have tidier desktops than women
<Vassonx> If Graion is considered a man
<Zenothist> Graion is man
<Vassonx> I figure how horrible women's desktop would look like

Comment: For reference: http://yras.cncguild.net/other/gdesktop3.jpg

#1 (Image) [ Down (12) Up ] [Submitter: Renegade]

Renegade: wait a second...
[...ten minutes later...]
DCoder -: *starts reading "How to wait - the scientific way" *

#623 (Image) [ Down (3) Up ] [Submitter: Vassonx]

<Vassonx>: by the way
<Vassonx>: Graion
<Vassonx>: Naaaaaaaaaaahu
<Vassonx>: or
<Vassonx>: on short
<Vassonx>: Naahuu
<Vassonx>: mean
<Vassonx>: means
<Vassonx>: "Wanna fuck?"
<Vassonx>: in MOngolian
<Vassonx>: <GraionDilach>: Naaaaaaaaahű

Comment: Graon's shitty keyboard

#489 (Image) [ Down (5) Up ] [Submitter: MT]

ModernDayWorrier:
[Map Ini question]
battleship bombardment type weapons

In a map ini, is it possible to have an ordinary weapon be fired strictly by a command button with a timer different then that of its reloading time? I understand you can do this with any weapon (the Comanche rocketpod is an example) however the reload time is retained as defined in weapon.ini. Id like to know if there is a way to override this without modding the game.

<snip>

Dutchygamer:
I think that what you want is quite impossible to do without modding.

ChielScape:
"I think that what you want is quite impossible to do without modding."
Guess what? This is a modding forum!
<giant 4chan smiley>

Dutchygamer:
Guess what? You f*cking annoy me! Read the thread before posting moron

Comment: Many posts like this by him in rapid succession. A ban followed minutes later http://www.ppmsite.com/forum/viewtopic.php?t=21831

#500 (Image) [ Down (-12) Up ] [Submitter: gordon-creAtive]

Electro has left IRC (MUST. FEED. PPM. HORSEPR0N. AND. VIAGRA. SPAAAAAAAAAAAMMMM!!!)

#243 (Image) [ Down (1) Up ] [Submitter: DCoder]

<DaFool> This kinda sounds like a dumb question, when you say free from IE, does this mean internal errors or you have to pay for it if you get it from Internet Explorer?

Comment: http://www.ppmsite.com/forum/viewtopic.php?p=156788#156788

#560 (Image) [ Down (3) Up ] [Submitter: DCoder]

<DCoder> I might just code something badass for ares today
<Orac> I thought that Ares was already filled with badass
<DCoder> can never have too much badass
<DCoder> just like you can't have too much girl on girl action
<Orac> Will Ares have girl-on-girl?
<DCoder> lol
<ShaRose> add a cheat code
<Renegade> if you add a working EvaOnTanya=true, I'll personally patch wine to ensure Syringe runs
<ShaRose> ctrl+shift+h+j+f+b makes girl on girl action play as a movie over the map
<Renegade> (working as intended, not as coded ;) )
<DCoder> and where does the movie come from?
<Orac> That'd liven up YR
<ShaRose> well on the plus side it'd need to be small as hell
<Renegade> that's a plus side?
<Orac> It could be done as an HVA anim for a voxel.
<DCoder> lol
<Renegade> would be much more fun as an idle anim for Tanya, though
<Renegade> or as the cheer one
<Renegade> "press C for cunt"
<Renegade> or something
<DCoder> if you paint it, it will work

Comment: irc.burnirc.net#renproj - beware of boredom

#96 (Image) [ Down (-9) Up ] [Submitter: Fenring]

Universal/Yotta: Oh yea and if you keep on bringing up that Haydn voxel issue ure just an idiot like the rest of those people because there was no readme file attached to that eurofighter voxel etc...

Fenring: Uh, no, we're not idiots. You clearly did not make it. A lack of a readme is no justification for STEALING A FUCKING VOXEL and then having the audacity to pass it off as your own!

[I thought this was priceless so I'm posting it here for everyone to see!]

Comment: When you thought n00bs couldn't get any stupider, they do.

#380 (Image) [ Down (20) Up ] [Submitter: gordon-creAtive]

I like IE7. Mainly I use IE8 (a beta test only). Firefu*ks rules too!

But for me, the best is IE7. It helps my computer ward off virus or malwares, lagwares, spywares, spamwares and whatever wares etc.


PS. Mozilla and Netscape sucks.

Comment: Darknessvolt in a "Browsers" thread ( http://forums.revora.net/index.php?showtopic=52888&pid=582441&st=20&#entry582441)

#124 (Image) [ Down (17) Up ] [Submitter: DCoder]

DCoder -: um, lets say variable q is stored in the memory at 0x012345, then a pointer to variable q will contain 0x012345
MadIvan : does that mean that if q changes, so will the pointer to it change?
DCoder -: it stores the q's location, not the value
Renegade: woah, so much talk at this time of the day?!
MadIvan : 6:31AM here :P
DCoder -: same here
MadIvan : so what the purpose of the pointer then?I mean, why not have a second variable?
Renegade: I just watched Femme Fatale
Renegade: and could predict all important plot points
Renegade: so, while it was entertaining, it was boring at the same time
Renegade: then again, it had Rebecca Romijn lesbian sex, so who am I to complain?
DCoder -: if you have a function that takes a big struct as a parameter, what is more compact, sending it 4 bytes (an address of struct) or the entire struct?
MadIvan : 4 bytes
MadIvan : ah, i kind of get it now :P
DCoder -: :)
DCoder -: also, when you send the entire struct as a param, a *copy* of the struct is made, thus the original copy does not get changed
DCoder -: kinda bad when you want your function to change something in it
Renegade: you know, when I tell you about Rebecca Romijn having lesbian sex, and you continue to talk about c++/asm memory pointers as if nothing happened, I'd take that as a sign for a serious sexual disorder

#66 (Image) [ Down (-15) Up ] [Submitter: DCoder]

Whiteboy: Put it this way. To me, the Rock Patch is about as much as a "patch" as American-English is a "bugfix" to UK English.

#365 (Image) [ Down (-2) Up ] [Submitter: Renegade]

<TDZane> sleeps for the weak i have dafince
<cookiecheese> dafince?
<TDZane> ugh and i actualy edited that
<TDZane> Caffine

#235 (Image) [ Down (1) Up ] [Submitter: DCoder]

<DCoder> Stupid people will inherit the Earth...
<Renegade> of course...America has WMDs.

Comment: irc.gamernet.org#renproj

#350 (Image) [ Down (2) Up ]

<DCoder> thats what they say about hentai games, bob, ITS ALL ABOUT THE STORY
<BobingAbout> depends what type of pervert is reading it
<BobingAbout> or playing it
<BobingAbout> or just jacking while looking at the porn
<MagicMan> guilty
<MagicMan> oh wait
<DCoder> lol
<MagicMan> SHIT
<BobingAbout> ROFL

#246 (Image) [ Down (5) Up ] [Submitter: DCoder]

<Whiteboy> for teh same reason ou donlt play WR
<Whiteboy> *you don't
<DCoder> nice typing
<Whiteboy> thanlks
<Whiteboy> comes naturaolly youp knowe
<DCoder> I can tell
<DCoder> http://qdb.renegadeprojects.com/?act=id&id=246
<Whiteboy> you're spelling is worse in the comments though ;)

Comment: Whiteboy cna splel rael ewll // updated with the last two lines

#4 (Image) [ Down (5) Up ] [Submitter: DCoder]

Renegade - Royally 0wn3d the Christians.: wtf?! No co-op in Commandos 3?
Renegade - Royally 0wn3d the Christians.: *moves from "buy" to "warez" list*

#36 (Image) [ Down (6) Up ] [Submitter: DCoder]

(Discussing Pink Floyd - Another Brick In The Wall)
Whiteboy: heh, I'm sure you and I are fairly unique anyway - not everyone are bricks ya know
Whiteboy: e.g. George Bush
DCoder -: lol
Whiteboy: he's not a brick, he's a prick
Whiteboy: or a dick
Whiteboy: and somewhat sick
DCoder -: bwahahaha
DCoder -: I am SOOOOO quuoting that

#488 (Image) [ Down (7) Up ] [Submitter: Renegade]

<Maddy|cleans> CLOSE THE MOTHER EFFING TABS
<Renegade15> :O
<Renegade15> maddy! that is not how a lady talks!
<Maddy|cleans> it is once a week every month
<Maddy|cleans> >.>

#2 (Image) [ Down (-18) Up ] [Submitter: Renegade]

Renegade: btw: http://qdb.renegadeprojects.com/
Bobing About: :P
Bobing About: i've got to quote that somewhere :P
Bobing About: i don't want to insult, but, what the hell is this link you gave me?

#590 (Image) [ Down (18) Up ] [Submitter: Renegade]

<Renegade> when it's done, it's done
<AlexB> or it's picked up 13 years later by Gearbox :p

#444 (Image) [ Down (0) Up ] [Submitter: DCoder]

Comment: irc.gamernet.org#renproj - Random encounters. Operative word "random".

#621 (Image) [ Down (6) Up ] [Submitter: Graion Dilach]

<Aasgier> But I'm sure there are girls which like it, however. But I'll never be surprised anymore since a girl told me she talks about bloody things (like torn off limbs during movies) during dinner.
<GraionDilach> Hm?!
<ImP_RuLz> oh i would love to meet her
<GraionDilach> You know what? Don't continue
<Aasgier> :P
<GraionDilach> TBH
<GraionDilach> On a second thought
<ImP_RuLz> i might get some inspirations for my death animations X-D
<GraionDilach> I can cunt two woman already whom I could imagine doing the same.
<GraionDilach> *count
<ImP_RuLz> cunt? :P
<GraionDilach> DAMNED KEYBOARD
<GraionDilach> THAT'S IT? I'M GONNA REPLACE
<ImP_RuLz> FINALLY!!!!
<GraionDilach> Oh, fuck me.
<Aasgier> No, thanks.
<GraionDilach> -_-
<Aasgier> I think I reject the offer xD

#57 (Image) [ Down (-16) Up ] [Submitter: DCoder]

Whiteboy: hmm, u r typng differently 2day
DCoder -: how so?
Whiteboy: i dunno
Whiteboy: just... longer paragraphs
Whiteboy: and kinda solemn
DCoder -: excuse me?
DCoder -: Solemn? IS that an implication that I might have been NOT solemn before?
Whiteboy: *looks up dictionary.com*
Whiteboy: right... looks like i just learned a new word
Whiteboy: sorry
Whiteboy: :P
DCoder -: rofl

#581 (Image) [ Down (8) Up ] [Submitter: m666]

<DCoder>: I was about to type Syringe "gamemd.exe" to run it without -LOG
<DCoder>: what did I type instead?
<DCoder>: Syringe "gagmemd.exe"
<m666>: ...XD
<m666>: You know where that's going right?
<DCoder>: right next to my story of porn on the production server, I guess
<m666>: Oh yeah.

Comment: Smooth typo, D

#516 (Image) [ Down (8) Up ] [Submitter: DCoder]

DoctorDestiny: Dude. You know what sucks... FORGETTING TO ATTACH YOUR RESUME TO AN EMAIL TO AN EMPLOYER!

Comment: bummer, eh

#600 (Image) [ Down (6) Up ] [Submitter: DCoder]

<Renegade15> it's a pity you don't drink
<DCoder1337> why?
<Renegade15> once I can read the assembler, YR code would make a great drinking game
<Renegade15> everybody opens a random address, who finds retardedness has to drink

Comment: Easiest game ever?

#76 (Image) [ Down (17) Up ] [Submitter: Particle]

CannisRabidus: If such a hypothetical someone would have such a hypothetical interest in various hypothetical content of this forum, then hypothetically there's a reason to register. I'm speaking hypothetically of course.

#392 (Image) [ Down (0) Up ] [Submitter: DCoder]

<DoctorDestiny> And why do people say nerved when they mean nerfed? Who the fuck taught these people?
<DCoder> westwood?
<DoctorDestiny> The Westwood School of Grammar. Come learn things the wrong way!
<DoctorDestiny> -_-
<DCoder> exactly
<DoctorDestiny> And we offer programming courses! Learn how to confuse the shit out of anyone trying to read your game code!
<DCoder> Without crashing the game in the process!
<DoctorDestiny> We also offer spaghetti code courses for advanced users.
<DoctorDestiny> Oh. Is not crashing a requisite for getting a degree from the Westwood School of Bad Programming?
<DCoder> at least on default settings, yes
<DCoder> if your game has moddability that crashes everytime but isnt used in the default config, you get BONUS POINTS
<DoctorDestiny> Then why can I crash unmodded RA2 and unmodded YR? :p
<DCoder> cause westwood didn't get BONUS POINTS

Comment: irc.gamernet.org#renproj - Westwood School of Grammar

#371 (Image) [ Down (-9) Up ] [Submitter: DCoder]

DCoder : I think I figured out the whole of map actions format just now... and Im afraid my brain is starting to leak from the insanity
pd : lol
pd : what's up with it?
DCoder : I knew it was kinda messed up, but this bad...
[explanation of internal code spaghetti]
DCoder : I mapped it all out on a spreadsheet and I think there is no way they could have managed this without drinking a lot
DCoder : probably didnt invent it without drinking a lot, either
DCoder : :S
pd : lol
pd : yeah it's weird how you can do such things when drinking a lot xD
pd : i coded half of rockpatch while drunk >.< explains a few things i think

Comment: Madness in Westwood's code leads to a revelation! (MSN)

#277 (Image) [ Down (-1) Up ] [Submitter: DCoder]

[20:25] <Kiith-Sa> OK, going to code
[20:25] <Kiith-Sa> Continue with Icy- he's original unlike me
[20:26] <Kiith-Sa> :P
[20:26] <Kiith-Sa> see ya
[20:26] *** Quits: Kiith-Sa (Quit: Kiith-Sa)
[20:26] <BobingAbout> icy?
[20:27] <BobingAbout> you there?

... bobing, carno, bobing clone, random crap ...

[21:09] <IcySon55> better for sig!
[21:09] <IcySon55> http://sx.sytes.net/ppmkmc.png
[21:09] <Carnotaurus> XD!!!
[21:10] <BobingAbout> hey icy, you available to talk?
[21:10] <IcySon55> talk?
[21:10] <IcySon55> about what?
[21:10] <BobingAbout> i forgot

Comment: irc.gamernet.org#renproj

#21 (Image) [ Down (7) Up ] [Submitter: DCoder]

Joeking14 : where does it say that?
DCoder : hidden forum :P
Joeking14: which one and how did you find it
DCoder : *sigh*
Joeking14: wierd name

#242 (Image) [ Down (-3) Up ] [Submitter: DCoder]

Chielscape: ah, i thought you meant in TS cuz you said "like Red Alert" but i guess you meant RA1.

Comment: http://www.ppmsite.com/forum/viewtopic.php?p=156990#156990

#87 (Image) [ Down (7) Up ] [Submitter: DCoder]

DCoder -: grrr... I should get a "Do not FUCKING touch the firefox nightlies" carved into my monitor case >_<
DCoder -: maybe taht would teach me something
DCoder -: once again, curiosity killed DCoder's bookmarks, cookies, cache and firefox profile
Renegade: "Ultra Kill"

Comment: pwnt :(

#469 (Image) [ Down (4) Up ] [Submitter: DCoder]

DCoder: apparently the combined forces of DC, Icy, Ren and bob grilling him are too much even for a troll like that
Ṧįғ Ḿởđşǻłǿŧ: By your powers combined, you are..... the Anti-Troll Brigade!
Ṧįғ Ḿởđşǻłǿŧ: Or something. I couldn't think of a mega huge awesome single entity that you'd make up.

Comment: msn funnies

#70 (Image) [ Down (48) Up ] [Submitter: DCoder]

THE ONE TO RULE: He [DCoder] called me an advanced noob!
THE ONE TO RULE: I regard that as a compliment.

Home / Latest / Browse / Random >0 / Top 150 / Bottom / Add Quote / Queue / QotW / Search / #
Rash Version: 1.2.1-release + DCoder_patch (some ideas inspired by Chirpy!